wtorek, 20 marca 2012

Sidła miłości odcinek 14 ostatni

W mojej głowie dźwięczy słowo: NARESZCIE. Tak, to już ostatni odcinek. Strasznie się z tego cieszę, bo nie jestem już w stanie robić czegoś w simach. Wbrew pozorom, tworzenie serialu to jest męka. Nie zawsze simy robią to czego się chce, to nie ludzie, i trzeba wszystko w kółko powtarzać. Dlatego podziwiam niektóre osoby, że są w stanie przy tym wytrwać. Ja jednak wolę pisać. Opisywać emocje, uczucia jest łatwiej niż starać się to pokazać na postaciach, które tego naprawdę nie czują. Także pozostanę przy pisaniu, a z simami dam sobie spokój. Jestem zadowolona, że doprowadziłam to do końca. Mam z tego satysfakcję. :D I czuję, ulgę, bo nareszcie skończyłam coś, co zabierało mi masę czasu, a tego ostatnio mam jak na lekarstwo. Dziękuję, że byliście ze mną, a szczególne podziękowania należą się komentującym, bo dzięki Wam dałam radę to skończyć. :*

17 komentarzy:

  1. skończone? ;(
    szkoda.. mam nadzieję, że jeszcze kiedyś kiedyś zrobisz jeszcze jakiś serial, bo serio to jest coś nadzwyczajnego ;D
    świetnie się zakończyło a co do piosenki nr.2 to ja wolę tą wersję: http://www.youtube.com/watch?v=dcpAFbhOkFk Ikemen desu ne to boski film ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam sprawdzić, co to jest Ikemen desu ne. Toż to moje ukochane You're Beautiful. Uwielbiam ta dramę i jakbym tylko miała czas po raz setny bym ją obejrzała. :D
      A co do nastopnego serialu w przyszłości, to raczej nie zrobię kolejnego. :D

      Usuń
    2. ja i tak mam głęboko w sercu nadzieję że jednak kiedyś stworzysz równie boski serial ;D ale jak na razie czekam na dalszy ciąg Tylko Ty 2... a tak wgl.. to po Tylko Ty 2 robisz kolejne opo co nie? bo twoje pomysły i wgl.. ah kocham to normalnie ;D

      Usuń
    3. Na opowiadania mam sporo pomysłów, więc coś na pewno jeszcze napiszę. Podejrzewam, że po obecnym będzie jakaś przerwa, ale później coś wstawię. :D

      Usuń
    4. spoko spoko ;D a potem wejście smoka z jakimś kolejnym super opo ;D no to się rozumie ;D uwielbiam cię za to jak piszesz i że nie porzucasz bloga ;D bo jakbyś porzuciła go to znalazłabym cię JAKOŚ i skopała dupsko ostro xd ale serio szacun ^^

      Usuń
  2. Cudowne zakończeniee. Uwielbiam Happy Endy :D Cieszę się, że teraz poświęcisz się jeszcze mocniej pisaniu ;) Serial był świetny i niektóre momenty wyryły mi się w pamięci, ale przeciąganie go na siłe byłoby bezcelowe. :) Więc teraz pozostaje mi czekać już tylko na kolejne rozdziały TYLKO TY. (na które już się nie mogę doczekać) ;]

    vampirka_15

    OdpowiedzUsuń
  3. super, super, ale kurcze szkoda, że koniec i zgadzam się z tb, ja umiem grać w simsy, ale nigdy bym nie umiała zrobić tego co ty! XD Skończyło się superowo! :D a teraz tylko czekam na następny rozdział z Tylko Ty 2!!!! Nie umiem się doczekać! Napisz dużo ;P Pozdrawiam i płaczę, że z tymi tutaj to już koniec :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej zupełnie zapomniałam o tym serialu, zakończyłaś szczęśliwym zakończeniem, zatem bardzo miło i jestem dumna, że dotrwałaś do końca w tworzeniu go, mimo iż, traciłaś chęci. Dobrze, że wolisz pisać, bo jak już wspominałam, wolę Twoją twórczość czytać niż oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Smutno mi, że serial się skończył. Lubiłam go i doceniałam prace jaką w niego włozyłaś.
    Chciałbym, byś jeszcze jakiś wyprodukowała, gdyż do tej pory dobrze Ci szło.
    Wiem, że pojawiły się propozycje byś stworzyła serial na podstawie jakiegoś z Twoich opowiadań. Ja odradzam Ci ten pomysł, gdyż zazwyczaj książka jest leprza niż film. Czytając mamy swoje wyobrażenia o przedstwianym nam swiecie, a film całkowicie burzy ten obraz, to się nie podoba. W Twoim przypadku było by jeszcze gorzej, gdyż mamy doczynienia z simsami. Nie przedstawisz wszystkiego tak jak byś chciała( simsy w wielu sytuacjach są śmieszne), a i czytelnikowi zamieszasz.
    Jednakże zrobisz jak uważasz, ja chetnie bym kolejny Twój serial obejrzała.
    Iri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej następnego serialu nie będzie. Obojętnie, czy według nowego pomysłu, czy też na podstawie opowiadania. Zresztą na podstawie opowiadania i tak by nie wyszło, bo trzeba by wszystko zmieniać, bo przecież sim nie zrobi masy rzeczy. Wolę pisać. :D

      Usuń
    2. Heej :D um wiesz, ja też wolę czytać (: oczywiście to też mi się podobało, ale jednak nie ma to jak tworzenie samemu na podstawie tekstu obrazu jakiejkolwiek sytuacji (:
      Jestem ogólnie zdziwiona jak ''nakręciłaś'' ogólnie cały ten serial XD jak ja gram w simsy to robię max 2 osoby a mi nad nimi już trudno zapanować, ba każdy robi to co chce.
      Ogólnie postacie ni były złe. W dialogach nie podobało mi się jedno, bo wtedy przypomina mi to rozmowy z XIX w ._. no np zamiast swojego było swego. To dziwnie brzmi, w każdym razie ja tak nie lubię.
      Zakończenie... Takie dziwne. Takie jakby spotkanie gejów, którzy chcą podzielić się swoim zdaniem na temat miłości... Dziwne
      Wgl Felicia pod koniec przypominała mi Marylina Mansona z tak ściętymi włosami XDD
      No dobra to chyba wszystko. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Twój serial obejrzałam już jakiś czas temu, ale zapomniałam skomentować! x3
    Na nowo ożywiłaś moją miłość do simowych seriali.Było jakieś powiedzenie o miłości i rdzewieniu, ale nie pamiętam jak się je zaczynało. Poza tym tutaj już na pierwszy rzut oka widać, że włożyłaś w to niesamowicie dużo pracy. Takie coś pozornie może wydawać się zabawą, łatwizną - ot sim robi to, nagrywasz, sklejasz i gotowe. Mój serial zakończył się po pierwszych 5 minutach, nie wyrobiłabym. Ogólnie masz u mnie opinię niesamowicie pracowitej i sumiennej autorki :3
    Dziękujemy za wszystko co robisz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj po latach

    A może jednak?

    Iri

    P.S. Zaglądasz tu jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie zaglądam. Zajrzałam, bo zobaczyłam Twój komentarz na mailu. Seriale simowe to już dla mnie przeszłość. :)

      Usuń
  8. O fajnie, że odpisujesz, tak myślałam i co zrobisz... nic nie zrobisz. Ale przynajmniej się zapytałam.

    Iri

    OdpowiedzUsuń

  9. Mam mały problem, nie mogę dostać się na Twojego bloga na blogspocie, włączam Twoją stronę ,odpala się strona : Ostrzeżenie dotyczące zawartości

    Treść bloga, którego zamierzasz wyświetlić, może być przeznaczona tylko dla dorosłych. Zazwyczaj Google nie sprawdza ani nie zatwierdza treści blogów. Więcej informacji o naszych zasadach dotyczących treści można znaleźć w Warunkach korzystania z usługi Bloggera.

    ROZUMIEM I CHCĘ KONTYNUOWAĆ Nie chcę kontynuować
    i po naciśnięciu rozumiem itd. odpala się na nowo zamiast przekierowywać mnie do Ciebie. :(
    Pozdrawiam MEFISTO
    P.S.
    Chodzi mi oczywiście o bloga z Twoimi opowiadaniami.
    MEFISTO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem o co chodzi. U mnie i u moich znajomych wszystko działa. Może wyczyść ciasteczka. Jeżeli masz możliwość spróbuj wejść na innym urządzeniu. W ogóle to chodziło Ci o mój główny blog? Mam ich dwa z tekstami, tylko jeden ze starymi.

      Usuń