piątek, 3 lutego 2012

Sidła miłości odcinek 10

UWAGA: Prawdopodobnie to ostatni odcinek z muzyką, nie wiem nawet, czy nie wyłączę głosu, lub nie wrzucę czegoś co proponuje Youtube. Wolę nie ryzykować więcej. Chociaż do muzyki w takich filmikach nikt nie powinien mieć pretensji, przecież utworów nie ma w całości, a w dodatku to czysta, darmowa reklama. Także mam z muzyką dylemat i mój wewnętrzny głos coś mi mówi, żeby z niej zrezygnować, ale na razie wrzucam taki odcinek jaki zrobiłam. Następny za tydzień, a potem to nie wiem, szkoła. :/ Dziękuję za komentarze. :D

13 komentarzy:

  1. Dorian po prostu wymiatał w tym odcinku. Chyba blondasek naprawdę ma zamiar być wierny. Podoba mi się!
    obsesja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorian, właśnie taki jest jak szaleje to szalej, ale potrafi być wierny, czy to bratu, rodzicom, czy swojemu facetowi. :D

      Usuń
  2. Obejrzałam dużo wcześniej u kumpeli ale dopiero teraz komentuję.
    Odcinek jak zwykle super. Aż się szczerzyłam jak głupia do sera jak Dorian pokazał jaki jest wierny i wgl ;D
    Co do Gabiego i Nathana to fajnie, że się w końcu z nimi wyjaśniło i są razem.. chyba. xd
    Ciekawi mnie tylko jak Nathan doszedł do tego, że coś czuje do Gabiego ;p
    Tak czy inaczej podobało mi się i czekam na następny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie doszedł, że coś czuje. Zawsze Lubił Gabiego i chce spróbować z nim być, co mu szkodzi. Nic na tym nie traci, a samotność już mu zaczęła doskwierać. :D

      Usuń
    2. no nie dziwię mu się.. jak tu nie kochać takiego słodkiego Gabiego ;D hehe

      Usuń
  3. dobra to znowu ja.. xdd chciałam się tylko zapytać ile będzie rozdziałów na Tylko ty 2 bo 1 przeczytałam i teraz tylko czekam na zakończenie 2 bo jak czytam za dużo blogów tak że ktoś dopisuje to mi się skręci xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dzisiejszy dzień Trudno mi powiedzieć ile będzie rozdziałów. Tak średnio może ich być 20, ale równie dobrze mogę ich napisać ciut więcej, albo i mniej. Zależy w ilu notkach zmieści się to co chce opisać. :D

      Usuń
  4. Jej to już tyle odcinków, a ja sie chyba zatrzymałam na 4 czy 5... Zaniedbałam ostatnio dużo rzeczy. Jak weszłam na Muzykę i zobaczyłam brak linków , to aż się przestraszyła, że już nie ma serialu.. na szczęście jest i czeka na mnie :P.
    Zapraszam też na nową notke, wróciłam ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka, muszę przyznać że ten twój serial jest suuper! Cieszę się że tworzysz coś takiego, a każdy kolejny odcinek sprawia że mam coraz więcej zmarszczek od uśmiechania sięXD
    Bardzo mi się podoba również twoja twórczość pisana gdy czytałam Gdy muzyka w duszy gra ach, złowieku byłam w 7 niebieXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, aż chce się znowu kręcić kolejne scenki. Odcinek ma być niedługo, a tu jeszcze masa pracy nad nim nie czeka. :D

      Usuń
  6. a-ale.. ale no bo.. gdzie kolejny odcinek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie gotowy. Jak dam radę będzie jutro, a jak nie to dopiero w niedzielę.

      Usuń
    2. aaa.. spoko.. to chyba nawet i lepiej bo dziś trochę zabiegana cały czas jestem i kminię jak zdobyć kasę na koncert i wgl.. oki to czekam na kolejny odc ;p

      Usuń