czwartek, 23 lutego 2012

Sidła miłości odcinek 12

Udało mi się zmieścić w dwóch tygodniach. Uprzedzam, że będą jeszcze góra dwa odcinki i koniec. Nie mam serca i ochoty robić już tego serialu oraz mam dość simów. Do tego zabierają mi czas, a przez to odechciewa mi się pisać opowiadania. Tak, więc będzie 14 odcinków. Kiedy kolejny? Nie wiem. Będę się starać by był za tydzień, ale nic nie obiecuję. Prędzej oczekujcie, że pojawi się coś za dwa tygodnie, ale za tydzień możecie tu zajrzeć. :D
Dziękuję za komentarze. To jeszcze dzięki Wam ten serial jest kontynuowany. :D

8 komentarzy:

  1. boski odcinek! tylko martwi mnie to, że już koniec :( może zrobiłabyś jeszcze z 5 odcinków? :D to zależy od Ciebie, ale bardzo bym chciała, żeby było ich trochę jeszcze ;) życzę weny do pisania i grania w simsy XD wiem, że się nudzą, ale np. możesz zrobić następny odcinek kiedy znów będziesz miała ochote pograć w simsy ;)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się cieszę, że wszystko się gładko układa naszym bohaterom ^^ Nawet troche im zazdroszczę takiej miłości ;p Jednak straszna szkoda, że zbliża się koniec serialu, ale gdybyś musiała to zrobić z przymusu to nie miałoby sensu. Kiedy będziesz miała ochotę, dodasz jakiś ekstra odcinek ;) A teraz czekam na ciąg dalszy ;*

    vampirka_15

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, wreście się doczekałam na odcinek 12.
    Nie pamiętam, czy już to mówiłam, ale uważam, że odcinki są zdecydowanie za krótkie. kilka razy sobie obiecałam, że następnym razem nie obejrzeć i poczekam na 3 kolejne, by móc większą cześć na raz obejrzeć i się pozachwycać. Nie udaje się to jednak, gdyż jak zorientuję się, iż pojawił się nowy odcinek to po prostu nie mogę... i oglądam.
    Nie podobają mi się sceny seksu, lecz o tym wiesz, bo już pisałam, wiem, że jestem w mniejszości, w końcu przecież ankieta to wykazała, dlatego nie czepiam się iż umieszczasz je w serialu, ale muszę, no muszę to wyśmiać..., bo scena z Gabrielem była prze zabawna, czego on tam się trzymał? Nie ważne, dobrze, że Michael i Dorian się pogodzili, to było zresztą do przewidzenia i chyba bardzo bym się zawiodła, gdyby stało się inaczej.
    Podobał mi się moment, w którym córeczka Felicji całuje Sebastiana, to było urocze, potem Sebastian sadza ja na krzesełku dla dzieci i zasuwa blat.
    w końcówce, po rozmowie naszych bohaterów (chyba wiadomo jakich) w ładny sposób zakończyłaś odcinek, najazd "kamerą" na kwiaty:)

    Iri

    P.S. Dzisiaj widzę opcje komentarz, lecz podgląd mi się nie włącza :). W każdym razie mam nadzieje, że uda mi się go pozostawić i z góry przepraszam, gdyby opublikował by się 2 razy.

    P.S. Nie wiem dlaczego , ale mam problemy z blogami na bllogerze, wchodzę na komentarze i mnie przekierowuje na inną stronę, która w ogóle się nie otwiera, a jak juz się otworzy to komentarz nie chce się opublikować. To już kolejna próba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czemu masz takie problemy z blogerem, w każdym razie komentarz się opublikował.
      Sceny seksu za ładne to nie są, ale nic na to poradzić nie można. To tylko simy. :D

      Usuń
    2. Luana nie wiem jakim sposobem mój komentarz powyżej wyszedł taki nie składny,
      wybacz, nastepnym razem się poprawie.
      Wydaje mi się, że problemy wynikają z używania Mozilli Firefoxa, na wszystkich
      blogach z bloggera mam podobny problem. Teraz używam Explorera i na razie jest wszystko w porządku.

      Usuń
    3. Komentarz jest spoko. :D Ja używam Mozilli i problemów nie mam. Ciekawe dlaczego one u Ciebie są. :/

      Usuń
  4. omg Luana! jak mogłam o tb zapomnieć? wiesz trochę zajęta byłam...
    odcinek suuuuuuuuper! w końcu Dorian powiedział o swoich uczuciach!
    a co do spisu piosenek na końcu to przyznam że fajny pomysł zwłaszcza mi się ten spis przydaje ;p
    jednym słowem bosko ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że serial się już powoli kończy, inaczej wydawałby się rozciągany. Biorę się za oglądanie odcinka. Dzięki. <3

    OdpowiedzUsuń